Salgs- og leveringsbetingelser

1. Virksomhedsoplysninger

Sælger: Everywhere
CVR-nummer: 43864432
Adresse: Sjællandsgade 39-41
Telefon:  42777309
E-mail: Info@Everywhere-chip.dk

Vi sælger til både private forbrugere og erhvervsdrivende. Disse betingelser gælder for køb foretaget via vores webshop med levering i Danmark.


2. Bestilling og betaling

Alle priser er angivet i danske kroner (DKK) inkl. moms og eventuelle afgifter.
Du kan betale med følgende betalingsmidler: betalingskort (Visa, Mastercard ,mobilepay).

Betalingen trækkes først, når varen afsendes, eller det digitale produkt gøres tilgængeligt. Indtil da er beløbet kun reserveret på kundens konto. Der kan forekomme betalingsgebyrer.


3. Levering

Fysiske varer leveres med DAO til adresser i Danmark.
Normal leveringstid: 2-5 hverdage.
Varer sendes forsvarligt indpakket for at undgå transportskader.

Ved forsinket levering har du som forbruger ret til at ophæve købet, hvis vi ikke kan levere inden for rimelig tid efter din påmindelse.


4. Digitale produkter

Ved køb af digitale produkter får du adgang via downloadlink eller anden digital levering efter betaling.
Når det digitale indhold er leveret og tilgået, bortfalder fortrydelsesretten, jf. § 18, stk. 2, nr. 13 i forbrugeraftaleloven.


5. Fortrydelsesret

Du har 14 dages fortrydelsesret fra den dag, du modtager den fysiske vare.

Ønsker du at fortryde købet, skal du meddele det tydeligt til os inden fristen, via e-mail på: Info@everywhere-chip.dk. Du må herefter returnere varen senest 14 dage efter meddelelse om fortrydelse.

Ved fortrydelse betaler du selv for returfragten. Varen skal returneres i væsentligt samme stand og mængde. Forringes varens værdi, fordi du har håndteret den unødigt, kan du blive ansvarlig for en værdiforringelse.

For digitale produkter gælder ingen fortrydelsesret, hvis du har accepteret, at leveringen sker straks og dermed giver afkald på din fortrydelsesret.


6. Reklamation og mangler

Du har som forbruger 2 års reklamationsret i henhold til købeloven.
Hvis varen er behæftet med en fejl, som ikke stemmer overens med beskrivelsen, og som ikke skyldes din brug, tilbyder vi at ombytte produktet uden ekstra omkostninger.

Kontakt os hurtigst muligt og senest 2 måneder efter, du har opdaget fejlen. Send gerne billede og beskrivelse via e-mail.

Reklamationer behandles inden for 7 hverdage.


7. Garanti

Der ydes ingen garanti ud over den lovpligtige reklamationsret. Vi tager dog varer retur og erstatter dem, hvis de er åbenlyst mangelfulde ved modtagelsen.


8. Persondatapolitik

Vi behandler dine oplysninger i overensstemmelse med gældende databeskyttelseslovgivning. Oplysninger bruges udelukkende til ordrebehandling og opfølgning. Læs mere i vores persondatapolitik her: https://everywhere-chip.dk/persondatapolitik.


9. Lovvalg og værneting

Alle køb er underlagt dansk ret. Eventuelle tvister afgøres ved de danske domstole med værneting i Esbjerg.

 

10. Klager

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os først via e-mail på [info@everywhere-chip.dk]. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Nævnenes Hus
Toldboden 2, 8800 Viborg
www.naevneneshus.dk

Bemærk: Der gælder ikke klagemulighed via Nævnenes Hus for erhvervskøb.